PUTEŢI GESTIONA DOAR RESURSELE PE CARE LE CUNOAŞTEŢI ŞI LE CONTROLAŢI
O privire de ansamblu completă a resurselor companiei, alături de caracteristicile managementului asigură că resursele sunt utilizate adecvat şi vă asigură că aveţi întotdeauna informaţiile referitoare la disponibilitatea resurselor, zonele critice şi inventarul disponibil. Soluţia de asemenea realizează urmărirea costurilor referitoare la resursele companiei şi poate răspunde (alerta persoanele responsabile) în cazul în care costurile depăşeşc limitele predefinite.
URMĂRIREA COSTURILOR PRIN CENTRE DE COST
Urmărirea vehiculelor asigură o privire detaliată a sarcinilor realizate de către angajaţii dumneavoastră, în timp ce locaţia şi datele de telemetrie, împreună cu introducerea de către angajaţi a actualizărilor statutului vă dau posibilitatea să urmăriţi cu precizie costurile pe vehicule, angajaţi, sarcini şi/sau centre de cost.
ÎMBUNĂTĂŢEŞTE PRECIZIA PLANIFICĂRII AFACERII
Sistemele de telemetrie îmbunătăţesc precizia procesului dumneavoastră de planificare. Prin folosirea întregului istoric al evenimentelor trecute, compania dumneavoastră poate previziona mai uşor afacerile viitoare.
Sistemele de telemetrie pentru managementul resurselor asigură următoarele funcţionalităţi:
- Urmărirea vehiculelor/şoferilor şi a activităţilor lor
- Urmărirea costurilor pe vehicul, angajat, sarcină şi/sau centru de costuri.
- Utilizarea eficientă a resurselor
- Analiza şi raportarea avansate
- Identificarea spaţiilor înguste în operaţiuni
- Integrarea cu sistemul centralizat de informaţii pentru extinderea funcţionalităţilor acestuia