Managementul procesului de afaceri

SISTEMUL CARE ŞTIE CE SE ÎNTÂMPLĂ LA LOCUL DE MUNCĂ

În plus faţă de asigurarea comunicării permanente între şoferi şi managerii parcului auto sau dispeceri, sistemele de telemetrie fac de asemenea posibile caracteristicile managementul continuu şi transparent al procesului de afaceri. Soluţia urmăreşte momentul în care şoferii raportează către locul de muncă şi vă ajută să urmăriţi prezenţa şoferilor la locul de muncă, dar şi să gestionaţi locurile de muncă în care mai mulţi şoferi folosesc acelaşi vehicul.

EFICIENŢA ŞI OPERAŢIUNI FĂRĂ ERORI

Introducerea evenimentelor şi a statuturilor acestora creşte şi mai mult valoarea sistemului de telemetrie şi contribuie la îmbunătăţirea managementului clienţilor asupra unităţilor de muncă de bază. Simultan, dă managerilor o privire detaliată îmbunătăţită a statutului parcului lor auto. Comunicarea bidirecţională îmbunătăţeşte eficienţa operaţiunilor şi reduce la minimum erorile, în timp ce sistemul de telemetrie asigură optimizarea proceselor de afaceri pentru sarcinile individuale.

INFORMAŢII CARE AJUTĂ CONTABILITATEA, RESURSELE UMANE …

Prin integrarea sistemului de telemetrie cu sistemul centralizat de informaţii, companiile pot asigura schimbul de date între diversele aplicaţii pentru continuitatea managementului documentaţiei. Soluţiile sistemului pentru captura şi transferul automat al datelor asigură de asemenea o precizie îmbunătăţită în comparaţie cu intrările manuale şi reduce riscul erorilor sau al fraudei.

IDENTIFICAREA SPAŢIILOR ÎNGUSTE ALE AFACERILOR DUMNEAVOASTRĂ

Integrarea cu sistemul centralizat de informaţii furnizează de asemenea companiei dumneavoastră analize ale procesului de afaceri şi oportunităţi de optimizare. Prin diverse interogări, puteţi identifica uşor spaţiile înguste din compania dumneavoastră.

Sistemele de telemetrie pentru managementul procesului de afaceri asigură:

  • Operaţiuni eficiente
  • Management eficient al personalului şi al sarcinilor
  • Optimizarea procesului de afaceri
  • Comunicare nelimitată între utilizatori
  • Integrarea cu sistemul centralizat de informaţii pentru extinderea funcţionalităţilor acestuia